​İZBAN'da Eski Normale Dönüş:"Doğayı Koruyacağız!"

İzmir'in kavurucu yaz sıcaklarında yolculuk konforunu artırmak ve enerji israfının önüne geçmek amacıyla İZBAN'da tanıdık bir uygulama geri dönüyor.

Pandemi döneminde bulaş riskini azaltmak için geçici olarak durdurulan ve kapıların her durakta otomatik açılmasını sağlayan sistem, yerini yeniden "dokunmatik kapı" sistemine bırakıyor.​1 Temmuz 2026 tarihinden itibaren İZBAN trenlerinde kapılar artık otomatik açılmayacak; yolcular kendi inip binecekleri kapıları buton yardımıyla kendileri açacak.
​Peki, pandemi öncesinde de uygulanan bu sisteme neden geri dönüyoruz?

i̇zban toplu taşıma enerji tasarrufu